Emaitzak: 4

ES EU
Gizarte eta kultura zerbitzuak (4)
El hombre enfadado mostraba conductas agresivas hacia la muñeca, desde darle golpes hasta tirarle pelotas de goma. Gizona haserre zegoen eta panpinarenganako jokabide bortitzak zituen; kolpeak ematen zizkion, eta gomazko pilotak botatzen.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

«Jugar con juguetes bélicos legitima la conducta violenta y la hace aceptable. “Jostailu belikoekin jolasteak jokabide bortitza legitimatzen du eta onargarri egiten du.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Los niños pier-den la sensibilidad ante los peligros y las dolorosas consecuencias de la conducta violenta. Haurrek sentiberatasuna galtzen dute arriskuen aurrean eta jokabide bortitzaren ondorio mingarrien aurrean.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El niño en realidad en este juego se enfrasca en una guerra que será por lo general una lucha de razas, y a fin de representar lo que para él supone una batalla, no solamente ejercerá una violencia física a través de estos personajes, como podrían ser golpes, muerte, pérdida de cabezas, brazos o piernas, sino que además está ejer-ciendo una conducta violenta más peligrosa aún, que es la llamada violencia estructural, y que consiste en di-vidir de forma muy simple sus personajes en buenos y malos, y dar estereotipos sociales desvirtuados a éstos. Haurra, jolasean, gerra batean murgilduko da, arraza arteko borrokan, normalean. Eta berak duen guduaren ideia irudikatzearren, indarkeria fisikoa erabiliko du (kolpeak eman, jendea hil, buruak, besoak edo zangoak moztu) pertsonaia horien bitartez, baina, horrez gain, jokabide bortitz are arriskutsuagoa hartuko du: pertsonaiak oso modu sinplean banatuko ditu (onak eta gaiztoak), eta estereotipo sozial desitxuratuak aplikatuko dizkie.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa